I'm the king of the world!

29 juni 2018 - South Cape DC, Zuid-Afrika

OVERZICHT REISVERHALEN

Wordt tijd voor een nieuw blog maar internet doet het thuis weer eens niet. Heel verhaal typen op de telefoon is niet prettig op deze site dus ik zal een andere keer (hopelijk snel weer) vertellen over de afgelopen weken.

Op dit moment zijn we onderweg en heb nu 4G dus bij deze alvast een aantal foto’s. Het zijn vluchtig geschoten telefoonkiekjes maar het geeft in ieder geval een kleine impressie van de geweldige luchten hier. Zonsopkomst en zonsondergang blijft iedere dag adembenemend. Jullie snappen vast dat ik voorlopig nog niet naar Nederland wil. Voel me hier koning te rijk!

Sunset Knysna Sunset Knysna 2  Van Knysna naar huis Sunset onderweg Skies of Africa Sunset Knysna 3 Beautiful colors On fire Sunset on the road More fire Onderweg Zon achter de bergen Bijna donker Sunrise balcony view

MAILINGLIJST

1. Diana Seegers:
    29 juni 2018
    Dit soort zonsondergangen hebben wij op de bult ook. Ik word daar elke keer stil van. Zou dat dan mijn uit knopje zijn?
  2. Mini:
    29 juni 2018
    Prachtig!!!
  3. Desire:
    30 juni 2018
    Prachtig ! ! !
  4. Judith Rouwhorst:
    30 juni 2018
    Het ziet er prachtig uit! Ga heerlijk genieten van al het moois. Dikke kus en knuffel.