Life moves pretty fast. If you don’t stop and look around once in a while, you could miss it.

6 juni 2018 - Wilderness, Zuid-Afrika

OVERZICHT REISVERHALEN

Bij deze een paar foto’s van vandaag. Geen zin in een heel lang verhaal. Zonde van de tijd. De dagen gaan hier namelijk ontzettend snel voorbij, echt niet normaal. Ik doe m’n best om zoveel mogelijk bewust te genieten voor het voorbij is. Het lukt aardig.

Sinds een paar weken begin ik iedere dag met een wandeling op de dirtroad waar we aan wonen. Ik wandel in de richting van Hugo’s school. Als ik een half uur of drie kwartier erop heb zitten pikt Dennis me op en rijden we samen verder. De adviezen over daar wandelen wisselen, dus ik besluit naar de positieve meningen te luisteren. Deze foto van vanmorgen laat zien waarom:

Dirtroad

Vandaag een heerlijke dag met 27 graden. Het meeste daarvan mis ik aangezien ik vandaag een lange schooldag heb. Deze keer taart in de pauze omdat één van de leraressen jarig is.

Tea break

Na school nog even een release en vervolgens naar huis. De kinderen spelen lekker en in de avocadoboom blijkt dat we toch nog drie aapjes in onze tuin hebben:

Aapjes in onze tuin

Mannen, vuur en vlees, dat blijft toch wel de klassieke combinatie. Dennis in z'n nopjes:

Braai addicts

Tot slot een poging doen om al het vuil van onze straatkindjes af te weken:

Straatkindjes badderen

En er is alweer een dag voorbij...

Weer een dag voorbij

MAILINGLIJST

1. Henk frericks:
    6 juni 2018
    Je bent de foto van dennis zijn boodschappen auto vergeten
  2. Monique:
    7 juni 2018